Jedná se o závodní sjezdový rám vyznačující se velmi vysokou boční tuhostí.
To znamená, že se nekroutí při šlapání, a ani při rychlém sjezdu po šikmé
ploše nedochází k ustřelování zadního kola. Je také velmi dobrý ve stoupání
(je konstruován tak, že síla špapání působí spíše na přední kolo, tím
ho přitlačuje k zemi a není třeba přenášet těžiště příliš dopředu). Další
výhodou je umístění čepu v optimální výšce nad středem. Díky tomu se podařilo
značně omezit houpání kola při šlapání. I při sprintu ze sedla tlačí jezdcova
energie kolo více dopředu než dolu. Také výška středu šlapání nad osami
kol je taková, aby umožňovala kolu co nejlepší průchodnost obtížným terénem
bez omezení ovladatelnosti kola v zatáčkách.
Všechny rámy SEKIM mají zpevněnou hlavovou
trubku navařenými kroužky (které zabraňují jejímu roztržení) a podvařenou spodní rámovou trubku.
|