Jedná se o slalomový rám vyznačující se velmi vysokou boční tuhostí.
To znamená, že se nekroutí při šlapání, a ani při rychlém sjezdu po šikmé
ploše nedochází k ustřelování zadního kola. Další výhodou je umístění
čepu v optimální výšce nad středem. Díky tomu zadní vidlice reaguje při
jízdě pouze na terén a ne na šlapání jezdce. I při sprintu ze sedla tlačí
jezdcova energie kolo dopředu a ne dolu. Tento rám je pouze 14 palců vysoký,
což umožňuje bezproblémový pohyb jezdce nad rámem i při obtížných manévrech.
Důležitou charakteristikou tohoto rámu je také velice dobrá točivost při
nesnížené stabilitě v rychlých rovných úsecích.
Všechny rámy SEKIM mají zpevněnou hlavovou
trubku navařenými kroužky (které zabraňují jejímu roztržení) a podvařenou spodní rámovou trubku.
|